Telefonische consults aanbieden
Met Medici kunt u telefonische consultaties aanbieden aan uw patiënten. De patiënt zal een melding krijgen dat hij/zij opgebeld zal worden.
Een telefonisch consult aanbieden
Maak een telefonisch consult een vast onderdeel van uw werkschema:
-
Log in via www.login.medici.be.
-
Klik links op Mijn configuratie.
-
Voeg een TELE-slot toe in uw Weekschema of pas een bestaand slotje aan.
Voeg uitzonderlijk een telefonisch consult toe aan uw agenda:
-
Log in via www.login.medici.be.
- Klik in uw agenda op een slot dat u wilt aanpassen.
- Selecteer TELE.
-
Dit slotje is nu een TELE-slotje. Via het bolletje in de rechterbovenhoek herkent u dat dit slotje is aangepast en afwijkt van het normale werkschema.
Een telefonisch consult inplannen
-
Log in via www.login.medici.be.
-
Indien u werkt met Afspraak types, kies een Afspraak type dat aan een TELE-slotje is gekoppeld.
-
Klik in uw agenda op een vrij tijdslot.
- Zorg dat bovenaan Telefonische consultatie is geselecteerd.
- Vul de gegevens in van de patiënt.
- Klik op Bewaar om de afspraak te bevestigen.
💡 Tip: TELE-afspraken worden herkend aan het telefoonsymbool of camera-icoon in uw agenda.
💡 Tip: Controleer of het telefoonnummer correct is ingevoerd in het patiënt profiel om problemen te vermijden.
Zijn uw instellingen correct?
-
Log in via https://login.medici.be/
-
Klik links op Mijn configuratie.
-
Kies vervolgens Parameters -> TELE / telefonisch afspraken.
- Duidt aan of uw TELE slotje zowel Telefonische als telefonisch afspraken aanbied of slechts één van de twee.
- Duidt aan of ON-AUTO-REV-DAY ook als TELE/telefonisch geboekt kunnen worden door de patiënt.
- Duidt aan of TELE afspraken enkel te zien voor hoog risico patiënten.