Praktijkgegevens beheren
In Medici kunt u uw praktijkadres en eventuele extra locaties snel aanpassen of uitbreiden. Deze gegevens worden gebruikt voor afspraakbevestigingen en online zichtbaarheid.
Secretariaatsaccounts kunnen de praktijkgegevens zelf niet aanpassen.
Alle instellingen worden beheerd door de zorgverlener.
De praktijkgegevens toch wijzigen?
Wilt u toch een aanpassing doen), dan kan dat enkel via het account van de zorgverlener.
U kan de zorgverlener vragen om:
-
de wijziging zelf te doen, of
-
u tijdelijk toegang te geven tot hun account zodat u het in hun naam kunt aanpassen.
Uw praktijkadres beheren (via het zorgverlener account)
-
Log in via www.login.medici.be met het zorgverleneraccount.
-
Ga naar Mijn configuratie.
-
Klik op Praktijkadres.
-
Werk de praktijkgegevens bij (adres, gemeente, contactinfo…).
-
Klik op Opslaan.
💡 Tip: deze gegevens worden automatisch gebruikt in communicatie naar patiënten.
Meerdere praktijklocaties toevoegen (via het zorgverlener account)
Stap 1 — Meerdere adressen inschakelen
-
Ga naar Mijn configuratie.
-
Klik op Mijn profiel.
-
Zoek de instelling Ik werk op…
-
Selecteer Meerdere adressen.
Stap 2 — Extra praktijkadres toevoegen
-
Ga opnieuw naar Mijn configuratie.
-
Klik op Praktijkadressen.
-
Linksboven kiest u + Praktijkadres toevoegen.
-
Vul het nieuwe adres in.
-
Klik op Ok.
U kunt zoveel adressen toevoegen als nodig voor uw praktijkwerking.